Hasznos tudnivalók

Szeretettel üdvözlünk a 2015-ös Csillagpont valamennyi szervezője és regisztrációs csapata nevében! Kérünk, olvasd el a jelentkezéssel kapcsolatos tájékoztatónkat.

I. JELENTKEZÉS

I. 1. Hogyan lehet jelentkezni a találkozóra?

A 2015-ös Csillagpont találkozóra előzetesen lehet jelentkezni a találkozó internetes oldalán található online jelentkezési lap kitöltésével, amely elérhető itt.

Kérjük az adatok pontos megadását, mert utólagos módosításra csak a Zsinati Ifjúsági Iroda közreműködésével van lehetőség. A hibásan megadott vagy megváltozott adatok javítását a regisztrációs munkacsoport számára csillagpontregisztracio@gmail.com küldött e-mailben lehet kérni a jelentkezésnél megadott név, születési dátum és a regisztrációs azonosító szám megadásával.

A honlapon történő jelentkezésre 2015. július 24- én pénteken 23:00 óráig lesz lehetőséged. Ezt követően csak a helyszínen lehet jelentkezni. Amennyiben a befizetési határidők lejártáig nem fizeted be az összeget, akkor sajnos átcsúszol a következő szakaszba, és az abban szereplő díjakat kell befizetned.

I. 2. Regisztrációs árak

A regisztrációs díj magába foglalja a programokon való részvételt és a sátorhely díját. A díj csökkentésére a sátorhelyet igénybe nem vevők (pl.: hazajárók) esetében nincs lehetőség.

CSILLAGPONT 2015. július 21-25.
Részvételi hozzájárulási díjak

 Jelentkezési és fizetési határidő

 Napi díj

Heti díj
(4 nap)

Étkezés díj
(4 nap)

Heti díj+étkezés
(4 nap)

2015. 04. 15 – 05. 18. éjfélig –MEGHOSSZABBÍTVA 2015. 05. 26- éjfélig
(étkezés rendelhető)

2 900 Ft

7 900 Ft

9 600 Ft

17 500 Ft

2015. 05. 19 – 06. 26. éjfélig (étkezés rendelhető)

3 500 Ft

9 900 Ft

9 600 Ft

19 500 Ft

2015. 06. 27 – 07. 25. reggelig

(étkezés nem rendelhető)

4 500 Ft

12 900 Ft

ebben az időszakban már nem lehet étkezést rendelni

Étkezést külön-külön is lehet rendelni: reggeli 550 Ft, ebéd 1000 Ft, vacsora 850 Ft

I. 3. Étkezés

A napi háromszori étkezés 2400 Ft-ba kerül, de lehetőség van egy-egy bizonyos étkezés (csak reggeli, csak ebéd vagy csak vacsora) megrendelésére is. Az étlap megtekinthető itt.

Speciális étrendet (vegetáriánus, glutén- vagy laktózmentes, diabéteszes vagy egyéb) sajnos NEM TUDUNK biztosítani a központi étkeztetés során. Ha speciális étrendet igényelsz, abban információs szinten a segítségedre tudunk lenni! Írj bátran a specialisetkeztetes@reformatus.hu email címre és segítünk.

Az igényelt étkezéseket csak abban az esetben tudjuk biztosítani, ha az átutalásod vagy befizetésed összege beérkezik 2015. május 26. éjfélig, ha az első szakaszban jelentkeztél be, vagy 2015. június 26. éjfélig, ha a második szakaszban regisztráltál be. A harmadik szakaszban már nincsen lehetőséged étkezést rendelni. A találkozó helyszínén és ahhoz közel büfé, élelmiszerbolt is található!

A banktól kapott bankszámlakivonattal tudod igazolni a befizetésedet. A bankfiókban kérésedre ki tudnak állítani egy igazolást is a befizetésről vagy a netbankon keresztül is kinyomtathatod azt. Az igazolás általában az utalást követő napon készülhet el. Kérünk, mindenképen hozd el magaddal a találkozóra, kinyomtatva a befizetést igazoló papírt. Ha bármilyen problémád adódik a regisztráció során, feltétlenül írj a Regisztrációs munkacsoportnak a következő e-mail címre: csillagpontregisztracio@gmail.com.

I. 4. Lehet-e szállást igényelni?

A Csillagponton a résztvevők saját sátrukban alszanak, a részvételi díj a sátorhelyet is magába foglalja. Mosdási lehetőséget a helyszínen biztosítunk. Fedett szállások csak korlátozott számban állnak rendelkezésre, elsősorban a közreműködők, fellépők, fogyatékkal élők számára. A találkozó helyszínének környékén néhány kereskedelmi szálláshely is található, ezek önköltségi áron vehetők igénybe. Információ e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) kérhető az Ifjúsági Irodán.

I. 5. Nyilatkozat 18 éven aluliak számára

Felhívjuk a figyelmet, hogy a vonatkozó jogszabályok értelmében 18 éven aluliak csak abban az esetben vehetnek részt a rendezvényen, ha a törvényes képviselőjük hozzájárulásával vagy nagykorú kísérővel érkeznek. A nagykorú kísérő csak olyan személy lehet, aki 18. életévét betöltötte és maga is részt vesz a Csillagponton (idősebb testvér, barát, tanár, lelkipásztor vagy ifivezető). Kérünk, hogy a Találkozóra hozd magaddal az erről szóló kitöltött és aláírt Nyilatkozatot, melyet a regisztrációs rendszerben tudsz elérni és onnan kinyomtatni. Ennek hiányában a fiatalkorúakat a Találkozóra nem tudjuk beengedni.

I. 6. 14 év alatti gyermekek

Az ide Csillagpont ideje alatt sajnos nem tudunk biztosítani gyermekmegőrzést, illetve gyermekprogramokat a résztvevők számára. A regisztrációs rendszer nem is engedélyezi 14 év alatti gyermekek jelentkezését.

Szeretnénk megőrizni a találkozó ifjúsági missziós mivoltát, ezért döntött így a Csillagpont szervezői csapata. Viszont tervezzük a jövőre nézve egy nagyszabású családi találkozó megszervezését, melyen kifejezetten a nagycsaládosokra és gyermekekre fogjuk a hangsúlyt fektetni.

A szervezőknek, valamint az önkénteseknek tudunk biztosítani gyermekmegőrzést, ezzel is szeretnénk megkönnyíteni munkavégzésüket, azonban az ő számukra sem lesznek külön programok, csupán megőrzésre lesz lehetőség szakavatott óvónők bevonásával.

II. FIZETÉSHEZ (utalás, csekk, stb.) SZÜKSÉGES ALAPINFORMÁCIÓK

II. 1. Hogyan fizethetem be a részvételi díjat?

Az internetes regisztrációs folyamat végén a rendszer kiszámolja, hogy a részvételi szándékod és az igényelt étkezéseid alapján mennyit kell befizetned. Ha megadtad az e-mail címedet, erről emlékeztetőt is kapsz. Az összeget annak a kedvezményes időszaknak a végéig kell átutalnod a találkozó számlájára, amelyben beregisztráltál. Ez egyelőre banki átutalással lehetséges.

Magyarországi résztvevők:

A találkozó számlavezető bankja és számlaszáma: CIB Bank – 11100104-19024048-40000004

Határon túli résztvevők:

Határon túlról érkező magyar református testvéreinknek felajánljuk a 75%-os (illetve 50 és 25%-os) részvételi díjkedvezményt (ez nem vonatkozik az étkezési díjakra), amennyiben a következő országok valamelyikében élnek: Szlovákia, Ukrajna, Románia, Szerbia, Montenegro, Horvátország, Szlovénia.

Nagyon fontos, hogy ha utalsz, akkor a közlemény rovatba a regisztrációs kódodat írd bele és a „csillagpont” szót. Miután átutaltad az összeget, utána mindenképpen írj e-mailt annak a szervezetnek az email címére, amelyiknek utaltad. Az e-mailben írd meg a nevedet, a mobilszámodat, e-mail címedet és azt, hogy a Csillagpont találkozóval kapcsolatban a bankszámlaszámukra mikor és mennyit utaltál. 

Tudjuk, hogy határon túlról az utalás nagyon drága, szeretnénk segíteni neked, hogy időben befizethesd a Csillagpont találkozó díját. Romániában, Ukrajnában és Szlovákiában is van református ifjúsági iroda, ahol személyesen, készpénzben befizetheted a díjat, illetve ha nagyon messze vagy az irodától, akkor végső esetben belföldi banki utalással is teljesítheted a befizetést.

Szlovákia 

Firesz – Duna Mente

Cím: Župná ulica/Megye utca 14., Komárno/Révkomárom, 94501
Nyitva tartás: Hétfő, szerda, csütörtök, péntek: 9.00 – 12.00  13.00 – 17.00, Kedd, szombat, vasárnap: zárva
Bankszámlaszáma / Číslo účtu: 000000-0213254063/0900, dunamente.kapcsolat[kukac]gmail.com

Folyószámla száma: 0213254063/0900

Románia

IKE – Asociatia Tinerilor Crestini din Transilvania 

Cím: 400370, ClujNapoca, Motilor 84 
Bankszámlaszáma: BancaTransilvania, RO83BTRL01301205919524XX (RON), ymca[kukac]ike.ro, +40 744 670 769, www.ike.ro 

Ukrajna  
Kárpátaljai Református Ifjúsági Szervezet

cím: Ukrajna, 90202 Beregszász, Széchenyi út 48. a
Bankszámlaszáma: 26003001257815 (SWIFT code: EXBSUAUXXXX, KRISZ kód: 26202194, UKR-Eximbank,-MFO -312226), dancsedinavdm [kukac] gmail.com

Külföldieknek Magyarországra a nemzetközi utaláshoz ezeket a kódokat kell használni: Címzett: Magyarországi Református Egyház, SWIFT-kód: CIBHHUHB, az IBAN-szám: HU 29 1110 0104 1902 4048 4000 0004. 

A regisztrációs azonosító szám lemaradása esetén a befizetésedet nem tudjuk azonosítani, így jóváírni sem a rendszerünkben.

A részvételi díj utalásakor kérjük, vedd figyelembe, hogy – ha nem Magyarországon intézed – a befizetés „külföldre” történik. Ezért javasoljuk a számodra ingyenes online kártyás fizetést, mely remélhetőleg hamarosan beindul.

Javasoljuk, hogy indulás előtt köss utazási biztosítást!

II. 2. Mire figyeljek befizetéskor?

A számla tulajdonosa a Magyarországi Református Egyház. Banki utalás vagy banki befizetés esetén a "Közlemény" rovatban feltétlenül tüntesd fel az azonosítószámodat és a „csillagpont”, mert különben nem tudjuk figyelembe venni a befizetést. A befizetésről szóló igazolást jól őrizd meg, és a biztonság kedvéért ne feledd magaddal hozni a találkozóra. Banki átutalás esetén ez a bankszámlakivonatot, vagy a lebélyegzett banki igazolást jelenti.

II. 3. Ha internetes utalással teljesítem a befizetést, honnan lesz igazolásom róla?

Ha még júniusban vagy előbb teljesíted az utalást, a július elején kézhez kapott bankszámlakivonattal tudod igazolni a befizetést, ha azon külön látható a részvételi díj befizetéséről szóló tétel. A bankfiókban kérésedre ki tudnak állítani egy igazolást is a befizetésről, melyet faxon, postai levélben, vagy a bankfiókban személyesen kaphatsz meg. Az igazolás általában az utalást követő napon készülhet el. Igényelni a banki ügyfélszolgálattól telefonon, e-mailben, vagy személyesen lehet. A helyszíni bejelentkezéskor a regisztrációnál általában elfogadjuk az átutalást igazoló, kinyomtatott banki internetes visszaigazolást is, ha az eredetisége egyértelműen megállapítható.

II. 4. Mit tegyek, ha nem tudok sem online kártyával, sem átutalással befizetni?

Ha sem neked, sem közeli családtagodnak, ismerősödnek vagy gyülekezetednek nincs olyan bankszámlaszáma, amelyről a befizetést teljesíteni lehet, bármelyik bankfiókban bemehetsz és befizetheted készpénzben is a részvételi díjat. A bankok a pénztári tranzakció után eltérő mértékű kezelési díjat számítanak fel. Ne feledd az azonosítószámodat a „Közlemény” rovatban feltüntetni! A találkozó számlavezető bankja és számlaszáma: CIB Bank – 11100104-19024048-40000004. A számla tulajdonosa a Magyarországi Református Egyház.

II. 5. Mit tegyek, ha nem tudom megoldani a banki befizetést?

Ha nincs a közeledben elérhető bankfiók, választhatod a postai rózsaszín csekkes befizetést is, azonban számíts rá, hogy ez után a posta jelentős postaköltséget számít fel. A rózsaszín postai csekken a „Címzett” rovatba a bankszámlaszámunkat írd be: 11100104-19024048-40000004. Semmiképpen ne küldd a részvételi díjat a Zsinati Hivatal postai címére, mert így akár el is veszhet a befizetésed! Fontos, hogy regisztrációs azonosítószámodat ebben az esetben a csekken NE a „Közlemény” rovatba írd, mivel az itt szereplő adatokat a bank nem továbbítja számunkra. Kérünk, hogy ez esetben mindenképpen használd az itt található táblázatot, melybe beírhatod azonosító számodat és a fizetendő összeget. A táblázatot mielőbb, de legkésőbb a kedvezményes időszakod határidejéig küldd el nekünk elektronikus levélben a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre. A postautalvány feladóvevényének másolatát is a kedvezményes időszakod határidejéig kérjük eljuttatni a Zsinati Ifjúsági Irodára faxon (1/4600703), szkennelve, elektronikus levélben a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre, vagy személyesen (1146 Bp. Abonyi u. 21.) A befizetésről szóló eredeti igazolást jól őrizd meg, ne feledd magaddal hozni a találkozóra!

II. 6. Van-e lehetőség csoportos jelentkezésre és befizetésre?

A találkozóra minden résztvevőnek egyénileg kell jelentkeznie a találkozó internetes oldalán, a honlapon található online jelentkezési lap kitöltésével és elküldésével. Viszont a befizetést rendezhetitek csoportosan is, közös banki átutalással, de kérjük a csoporthoz tartozó összes résztvevő (akinek a díja befizetésre kerül) azonosító számát és fizetendő összegét tételesen, táblázat formájában elektronikus levélben elküldeni a Zsinati Ifjúsági Iroda részére a csillagpontregisztracio@gmail.com e-mail címre. A „csoportos befizetés” táblázat letölthető innen.

II. 7. Számlaigénylés, befizetett összeg visszatérítése

A számlaigényt a helyszíni regisztrációnál kell jelezni. Számlaigénylés esetén a számlát a befizető nevére és címére, banki átutalás esetén a számlatulajdonos részére, postai utalás esetén a feladó részére tudunk kiállítani. A számla kiállítása a találkozó után, eljuttatása postai úton történik. Ha a helyszínen nem jelzed a számlaigényedet, a számlák utólagos kiállítására nincs módunk. A számlaigényt a helyszíni regisztrációnál kell jelezni. A számlát a Zsinati Hivatal Gazdasági Osztálya utólag állítja ki, és postán küldi el az igénylőknek.

Fontos: a Zsinati Hivatal nem áfás számlát ad, nem áfa-köteles, nincsen neki számla tartalma. Csillagpont után kiállított számlákon kizárólag "Egyházi tevékenység (Csillagpont)" és a "Részvételi díj"megnevezés szerepel majd. Aki számlát igényel, az küldje meg számunkra a befizetésének az igazolását, a csoportos excelt kitöltve, a résztvevő nevét, regisztrációs kódját, és a befizetett összeget, valamint írja meg azt is, hogy kinek a nevére és címére állísuk ki a számlát.

Csoportos befizetés, számlaigénylés esetén a számlát a befizető nevére és címére, banki átutalás esetén a számlatulajdonos részére, postai utalás esetén a feladó részére tudunk kiállítani.

A befizetett összeg visszatérítésére nincs módunk, akkor sem, ha a jelentkező a találkozón nem vesz részt, vagy a kért szolgáltatásokat nem veszi igénybe. Ebben az esetben az összeget adományként köszönettel elfogadjuk, illetve arra adunk lehetőséget, hogy valaki más – konkrét jelentkező – részére az összeget jóváírjuk. Ezen eseteket a Zsinati Ifjúsági Iroda részére e-mailben kérjük jelezni (csillagpontregisztracio@gmail.com)!

Kérünk, hogy olvasd el Adatvédelmi tájékoztatónkat!

III.  Adatvédelem

A Csillagpont szervezése során azt is fontosnak tartjuk, hogy eleget tegyünk az adatvédelemmel kapcsolatos kötelezettségeinknek. Az adatgyűjtés és adatkezelés során az Adatvédelmi törvény szerint járunk el. A hatályos törvényt az Adatvédelmi Ombudsman honlapján olvashatod.

A személyes adatokat kizárólag a találkozó szervezéséhez, az étkezési és szállásigények nyilvántartásához, a befizetések ellenőrzéséhez, valamint a résztvevőkkel való kapcsolattartásra használjuk fel. Az adatokat névtelenül felhasználjuk statisztikai elemzések készítésére. Szeretnénk továbbá folyamatosan informálni a jelentkezőket a találkozót szervező Zsinati Ifjúsági Iroda munkájáról, és a Magyarországi Református Egyház által szervezett ifjúsági programokról és alkalmakról is a megadott e-mail címre küldött elektronikus hírlevél formájában, melyről azonban bármikor le lehet iratkozni.

A regisztrációhoz kapcsolódó adatgyűjtést a Zsinati Missziói Bizottság határozata rendeli el, melyet itt olvashatsz.

Hogyan biztosítják adataim védelmét?

Az Ifjúsági Iroda felelősséget vállal azért, hogy a megadott személyes adatokhoz a találkozó szervezőin kívül senki sem férhet hozzá. Az adatokat ezért kizárólag felhasználónév és titkos jelszó birtokában lehet elérni. Az Iroda külső személyeknek, intézményeknek nem ad ki személyes adatokat, sem üzleti, sem bármilyen más célra.

A regisztráció során keletkezett személyes adatokat az Iroda legkésőbb 2017. július 31-ig köteles megsemmisíteni. Természetesen bárki kérheti, hogy adatainak kezeléséről és állapotáról a Zsinati Ifjúsági Iroda tájékoztassa, és a találkozót követően írásban bárki kérheti személyes adatainak törlését az adatbázisból. Az adatokat a törvényi előírások szerint két éven belül meg kell semmisíteni.

IV. Gyakori kérdések

IV. 1. Miért kell jelentkezni a találkozóra?

A Csillagpont Református Ifjúsági Találkozó nagyszabású egyházi fesztivál, több ezer fős résztvevői közönséggel és több mint félezres önkéntes szervezői csapattal. Ennyi ember fogadása, étkeztetése, információkkal való ellátása és a helyszín megfelelő előkészítése komoly szervezési eszközöket igényel. A szükséges feladatok, és a kapcsolódó adminisztrációs előírásoknak eleget téve tudnunk kell, hogy hányan érkeznek, és milyen ellátást szeretnének igénybe venni.

IV. 2. Miért érdemes előre jelentkezni?

A találkozón az is részt vehet, aki nem jelentkezett előre – ebben az esetben érkezéskor a helyszínen regisztrálhat. Azonban, aki nem jelentkezik előre, számos kedvezménytől és lehetőségtől elesik. A helyszínen fizetve a részvételi díj 4500 Ft, előzetesen csak 2900 Ft (május 18. éjfélig jelentkezőknek) ill. 3500 Ft (június 26. éjfélig jelentkezőknek) naponta. A szervezett étkezést is csak azoknak tudjuk biztosítani, akik előre jelentkeztek és befizették az összeget a táblázatban megjelölt határidőig, és 2015. július 8-ig megérkezett a befizetésük. A regisztráció során megadott utazási információk alapján tudunk a találkozóra való eljutáshoz megfelelő számú közlekedési eszközt biztosítani.

IV. 3. Bármelyik napra jöhetek, és bármilyen étkezést választhatok?

Attól függően, hogy milyen napokon szeretnél vagy tudsz eljönni, jelentkezhetsz akár az első és a harmadik, vagy a második és a negyedik napra is. Fontos, hogy a programokon csak akkor vehetsz részt, ha – előre, vagy a helyszínen – regisztrálsz az adott napra, és befizeted a részvételi díjat. A napijegy az adott napra és másnap 14 óráig érvényes, és magában foglalja a szállás (sátorhely) díját is. (A díj csökkentésére a sátorhelyet igénybe nem vevők, pl.: hazajárók esetében nincs lehetőség.) Étkezést csak arra az időszakra igényelhetsz, amelyikre jelentkeztél, de azon belül választhatsz, hogy a felajánlott étkezések közül melyiket kéred. A tervezett étlap megtekinthető itt.

IV. 4. Lehet-e még június 26. után jelentkezni?

Június 26. éjfél után étkezés igénylésére már nem lesz lehetőség, de az elektronikus jelentkezés lehetőségét a Találkozó utolsó napjáig nyitva hagyjuk. A rendszer ekkortól kezdve azonban már a teljes napidíjjal számol. A díjat azonban mindenképpen fizesd be előre, s az igazolást hozd magaddal a találkozóra, ezzel is segítve a helyi bejelentkezés menetét.

IV. 5. Lehet-e a helyszínen jelentkezni?

Ha előre nem jelentkeztél, a helyszínen is regisztrálhatsz; ebben az esetben 4500 Ft-os napidíj (12900 Ft-os hetijegy) megfizetése mellett lesz lehetőséged részt venni a találkozón, de szervezett étkezést számodra már nem tudunk biztosítani. (A találkozó helyszínén és ahhoz közel büfé, élelmiszerbolt is üzemel.)

IV. 6. Milyen határidőkre kell odafigyelnem?

Két kedvezményes időszak van:

●       2015. május 26. éjfélig lehet a legkedvezményesebb, 2900 Ft-os napi részvételi díjjal (vagy 7900 Ft-os hetijegyre) regisztrálni.

●       2015. június 26. éjfélig lehet még kedvezményesen, 3500 Ft-os napi részvételi díjjal (vagy 9900 Ft-os hetijegyre) regisztrálni.

A határidők nem csak a jelentkezési határidőt jelentik, hanem fizetési határidőt is. Aki a feltüntetett határidőig nem fizeti be a díjat, az automatikusan átcsúszik a következő szakasz magasabb árkategóriájába (étkezés, regisztráció). Étkezést ebben a két szakaszban lehet rendelni, a harmadikban már nem. Aki 2015. június 26-a után jelentkezik, vagy ezután fizeti be az étkezések és a részvétel díját, annak nem tudunk helyszíni, szervezett étezést biztosítani.

2015. július 10-ig igényelhetnek szállást az előzetes regisztráció során a rászorulók, az önkéntesek, közreműködők és előadók. Résztvevők számára sajnos nem tudunk fedett szállást biztosítani. (Lista a környező szállásokról.)

IV. 7. Mit tegyek, ha befizetéskor elfelejtettem a Közlemény rovatba beírni a regisztrációs azonosító számomat vagy véletlenül rossz azonosító számot adtam meg?

Nagyon fontos, hogy amint észrevetted a hibát, sürgősen jelezd ezt nekünk e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) a neved, a regisztráció során kapott helyes azonosítód, valamint a tévesen használt azonosítószám és a születési dátumod megadásával. Ezt követően kérünk, hogy minél hamarabb juttasd el hozzánk az átutalásról szóló banki igazolást vagy a postautalvány feladóvevényét a Zsinati Ifjúsági Irodára faxon (1/4600702), szkennelve, e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) vagy személyesen (1146 Bp. Abonyi u. 21.).

IV. 8. Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim vagy véletlenül rossz adatot adtam meg?

Az elküldött adatokon utólag nem módosíthatsz, mégis arra kérünk, hogy ne indíts újabb regisztrációt! Az Regisztrációs munkacsoport munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre, e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) bármikor kérheted adataid helyesbítését a jelentkezésnél megadott név, a regisztrációs azonosító számod és a születési dátumod megadásával.

IV. 9. Mit tegyek, ha véletlenül többször jelentkeztem?

Az Irodán folyamatosan nyomon követjük a jelentkezéseket. Ha több azonos tartalmú jelentkezést találunk, igyekszünk értelemszerűen korrigálni az adatokat, esetleg a felesleges jelentkezés törlésével. Ha problémák merülnek fel, kapcsolatba lépünk a jelentkezővel, hogy tisztázzuk a félreértést. Nagy segítséget jelent a számunkra, ha e-mailben (csillagpontregisztracio@gmail.com) jelzed nekünk a hibát a jelentkezésnél megadott név, a regisztráció során kapott azonosító számok és a születési dátumod megadásával.

IV. 10. Mi történik akkor, ha június 26. után fizetem be a részvételi és étkezési díjakat?

Akkor sajnos átcsúszol az utolsó regisztrációs szakaszba, az étkezésedet már nem tudjuk biztosítani neked, és a regisztrációs díjad is magasabb lesz.

A befizetések igazolása érdekében kérjük a befizetésről szóló banki átutalási igazolást vagy a postai feladóvevényt megőrizni és a helyszínen is bemutatni!

IV. 11. Meddig lehet támogatást igényelni?

A támogatási kérelmet a regisztrációs felületen 2015. június 13. reggel 10 óráig lehet benyújtani. 

Legkésőbb 2015. június 23-ig minden érintettet értesítünk a megítélt támogatás összegéről, így négy nap marad befizetni a regisztrációs díjat.

Hasonló anyagaink

Büfék, fagyizók

Amennyiben nem rendeltél étkezést, a következő büfékben, fagyizókban vásárolhatsz kedvezményesen a csillagpontos karszalagod felmutatásával.

Hozzászólások